khatmandu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tom Wessels - WaarBenJij.nu khatmandu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tom Wessels - WaarBenJij.nu

khatmandu

Door: tommywessels

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteren en vandaag zijn we in Kathm. is Leuker dan verwacht S'ochtendsvroeg rondvlucht boven de Hymalaya viel toch een beetje tegen omdat ze toch noch op flinke afstand van de besneeuwde bergen vlogen dus je kreeg niet echt een indruk van de gigantische afmetingen, maar ok.

s'middags nog de bekende mooie plekken bezocht zoals Durbar square
etc. Vanochtend nog maar weer een mooie buddhistische tempel die me erg aan Birma deed denken.

Vandaag de verjaardag van Carla gevierd en vanavond afscheids etentje Djosergroep .Morgen vliegen we naar Delhi en dan komt Theo en gaan we met z'n 2en naar Goa plat op het strand om allebei weer een beetje bij te komen hij vd winter in ned. en ik van alle gigantisch vele indrukken en belevenissen van 1 maand reizen en dan blijven we de rest vd tijd in Z.India tot zover beautiful Nepal my favourite country groetjes Tom

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Varanasi 2

04 Januari 2011

Varanasi
Tom

op 17 Jan 2013 vlieg ik samen met Peter naar Bali met Korean air De 18e komen we laat aan en hebben we hotel geboekt in Kuta Het is de bedoeling dat we de 19e met mijn zus Tiny doorbrengen die in Jimbaran woont ten zuiden v.h. vliegveld. De dag daarop zorgt Irawan de zoon van Tiny ervoor dat We naar Lovina een plaats aan de Noordkust worden gebracht. Daar hebben we een app. gehuurd op de beg gr vaneen villa met 4 appartem. Daar gaan we dan een maand vakantie houden. snokelen langs de koralen en zwemmen met de dolfijnen. lijkt me héééérlijk.

Actief sinds 02 Dec. 2010