Terug op de oude stek - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tom Wessels - WaarBenJij.nu Terug op de oude stek - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tom Wessels - WaarBenJij.nu

Terug op de oude stek

Door: tommy wessels

Blijf op de hoogte en volg Tom

23 Januari 2016 | Indonesië, Lovina

Gisteren hebben we de tocht door de bergen naar Lovina afgelegd in de stromende regen. Aan de kust was het een paar uur droog , maar s'avonds begon het weer te storten We zijn met Marian gaan eten en daarna hebben we haar hotel bekeken midden een groene omgeving heel mooi.
Donderdag zijn we bij mijn zus Tiny geweest. Ze ligt de hele dag op bed en kan niet meer zitten zonder pijn in haar heup.
Vanmorgen naar de markt gegaan en inkopen gedaan voor het weekend.
Er zijn veel veranderingen in het dorp Ze hebben alle trottoirs vernieuwd
en er wordt veel nieuwbouw gepleegd. Het is weer goed hier te zijn

• 26 Januari 2016 - 19:28

Yvonne:

hallo Tom

wat erg voor je dat het met je zus zo slecht gaat .Maar goed dat je er nu bent om nog even met haar te praten ,misschien dat ze er de volgende keer niet meer is .

ik hoop dat je toch een hele leuke tijd daar hebt en niet weg spoel door de vele regen .Ik heb in Bogor gezien hoe hard dat kan gaan .Binnen de kortste keren staat alles blank .

geniet er ondanks alles van .groetjes yvonne

Verslag uit: Indonesië, Lovina

in de bergen van Bali

ik probeer foto's toe te voegen

26 Februari 2018

Kerala Kovalam

23 Februari 2017

De laatste week in Bali
Tom

op 17 Jan 2013 vlieg ik samen met Peter naar Bali met Korean air De 18e komen we laat aan en hebben we hotel geboekt in Kuta Het is de bedoeling dat we de 19e met mijn zus Tiny doorbrengen die in Jimbaran woont ten zuiden v.h. vliegveld. De dag daarop zorgt Irawan de zoon van Tiny ervoor dat We naar Lovina een plaats aan de Noordkust worden gebracht. Daar hebben we een app. gehuurd op de beg gr vaneen villa met 4 appartem. Daar gaan we dan een maand vakantie houden. snokelen langs de koralen en zwemmen met de dolfijnen. lijkt me héééérlijk.

Actief sinds 02 Dec. 2010