Tijdelijk afscheid van Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tom Wessels - WaarBenJij.nu Tijdelijk afscheid van Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tom Wessels - WaarBenJij.nu

Tijdelijk afscheid van Lovina

Door: tommy wessels

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 Februari 2016 | Indonesië, Lovina

Ruim 2 weken zijn we nu al in Lovina. Voor mij was het dit jaar heel anders dan andere jaren. Mijn lijf had het af en toe niet naar z'n zin Dan lag ik weer te bibberen van de kou s'nachts in m'n bed de volgende dag had ik alle energie van de wereld, veel niesbuien en voortdurend een loopneus.

En het weer is dit jaar ook veel slechter dan voorgaande jaren.
Een plensbui per dag in de regentijd OK, maar hele dagen druilige regen!!
Misschien volgend jaar toch naar een andere plek voor het winterverblijf uitzien?
Al met al vermaak ik me desondanks toch uitstekend.

Voor Tiny zijn de afgelopen weken zeer emotioneel geweest.
Vorige week Vrijdag stierf haar schoondochter op 45 jarige leeftijd, en de Maandag daarop is de andere schoondochter bevallen van een zoon. dat gebeurde allemaal in Bandung op Java. En zij lag hier ziek op bed op Bali.
De frustratie om er niet bij te kunnen zijn was groot.

Morgen ochtend gaan we met een taxi naar Seminyak naar de villa van mijn neef Irawan. s'middags gaan we dan bij mijn zus Tiny langs en Dinsdagmiddag vliegen we naar het eiland Flores.
Ben benieuwd wat ons daar te wachten staat. Het plan is dat we van daaruit een boottocht naar de Komodo- eilanden maken om daar de Veranen te zien voorwereldlijke hagedisachtigen die wel 3 meter lang kunnen zijn. Ben zeer benieuwd!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lovina

in de bergen van Bali

ik probeer foto's toe te voegen

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2018

terug in Kovalam

19 Februari 2018

Woensdag naar Cochin

18 Februari 2018

Cochin

17 Februari 2018

Kerala Kovalam

23 Februari 2017

De laatste week in Bali
Tom

op 17 Jan 2013 vlieg ik samen met Peter naar Bali met Korean air De 18e komen we laat aan en hebben we hotel geboekt in Kuta Het is de bedoeling dat we de 19e met mijn zus Tiny doorbrengen die in Jimbaran woont ten zuiden v.h. vliegveld. De dag daarop zorgt Irawan de zoon van Tiny ervoor dat We naar Lovina een plaats aan de Noordkust worden gebracht. Daar hebben we een app. gehuurd op de beg gr vaneen villa met 4 appartem. Daar gaan we dan een maand vakantie houden. snokelen langs de koralen en zwemmen met de dolfijnen. lijkt me héééérlijk.

Actief sinds 02 Dec. 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 29548

Voorgaande reizen:

30 Januari 2018 - 02 Februari 2018

Kerela India

17 Januari 2013 - 21 Februari 2013

reis naar Bali

17 Januari 2013 - 21 Februari 2013

in de bergen van Bali

16 December 2010 - 06 Februari 2011

India herondekken

Landen bezocht: