Kerala Kovalam - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tom Wessels - WaarBenJij.nu Kerala Kovalam - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tom Wessels - WaarBenJij.nu

Kerala Kovalam

Door: tommywessels

Blijf op de hoogte en volg Tom

17 Februari 2018 | Indonesië, Lovina

Intussen al weer 2,5 week in India. Geland in Trivandrium en met de taxi 8 km naar Kovalam Lighthouse beach waar ik 32 jaar geleden als backpacker heb gebivakkeerd.Op enkele herkenningspunten na was alles veranderd
Vroeger een paar simpele hotelletjes en restaurantjes nu een soort van wandelboulevard met allemaal hotels en retaurants en winkels.
Nog steeds ok en redelijk kleinschalig. De visser halen nog steeds hun netten in op dezelfde primitieve manier, met z'n 20- gen trekken aan een lang touw dat overgaat in een net.
Helaas werd ik onlangs ziek ik dacht de griep uit ned. mee te hebben genomen. We zijn een paar dagen met de trein naar Madurai met het grote Meenaktie tempelcomplex gereisd. Ben daar wel even naar het ziekenhuis gegaan en een x-ray laten maken omdat ik bang was dat ik een longontsteking had maar het was een luchtpijpaandoening en met een biot. kuurtje moet het weer over gaan. Mijn batterij is bijna leeg dus ik ga dit versturen en volgende keer meer.

  • 17 Februari 2018 - 18:59

    Olaf:

    Wat heerlijk dat je rond reist in schitterend Kerala. Daar wil ik ooit ook nog eens heen! Heb je Oscar en Farud al gezien? Vervelend dat je ziek bent. Slaat die kuur aan? Ik treed in jouw voetsporen, want over 10 dagen vlieg ik naar Gambia met Wimbo. Ben heel benieuwd. Veel plezier daar en geniet ze. Hugs van Olaf

  • 17 Februari 2018 - 23:18

    Jos Clercx:

    Hallo Tom,
    Wat leuk om te horen dat je weer op je oude stekje bent geweest, ik lees altijd graag je verslagen, omdat ik zelf ook veel gereisd heb.
    Vervelend dat je niet helemaal fit bent, zorg goed voor jezelf, je bent ook al wat ouder en kwetsbaarder en ik wil graag dat je weer heelhuids thuis komt.
    Ben je weer met Peter of met Theo ? Hopelijk is alles weer helemaal oké tussen jullie beiden.
    Geniet van elkaar, liefs, JOS.

  • 18 Februari 2018 - 19:14

    Olaf:

    HOI TOMMY-BOY, wat grappig dat je sjans had met de verpleegster en je terug ging in de tijd mbt het röntgen apparaat. Heel fijn dat je je weer beter voelt. Ben je daar met Peter en Theo? Veel liefs uit fris Amsterdam. Ik ben weer heerlijk aan het werk. En de verbouwing boven schiet op. Het dakkapel is geplaatst. En de nieuwe douche en w.c. is betegeld. Dus ik ben blij. Veel plezier daar.

  • 18 Februari 2018 - 19:13

    Olaf:

    HOI TOMMY-BOY, wat grappig dat je sjans had met de verpleegster en je terug ging in de tijd mbt het röntgen apparaat. Heel fijn dat je je weer beter voelt. Ben je daar met Peter en Theo? Veel liefs uit fris Amsterdam. Ik ben weer heerlijk aan het werk. En de verbouwing boven schiet op. Het dakkapel is geplaatst. En de nieuwe douche en w.c. is betegeld. Dus ik ben blij. Veel plezier daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lovina

in de bergen van Bali

ik probeer foto's toe te voegen

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2018

terug in Kovalam

19 Februari 2018

Woensdag naar Cochin

18 Februari 2018

Cochin

17 Februari 2018

Kerala Kovalam

23 Februari 2017

De laatste week in Bali
Tom

op 17 Jan 2013 vlieg ik samen met Peter naar Bali met Korean air De 18e komen we laat aan en hebben we hotel geboekt in Kuta Het is de bedoeling dat we de 19e met mijn zus Tiny doorbrengen die in Jimbaran woont ten zuiden v.h. vliegveld. De dag daarop zorgt Irawan de zoon van Tiny ervoor dat We naar Lovina een plaats aan de Noordkust worden gebracht. Daar hebben we een app. gehuurd op de beg gr vaneen villa met 4 appartem. Daar gaan we dan een maand vakantie houden. snokelen langs de koralen en zwemmen met de dolfijnen. lijkt me héééérlijk.

Actief sinds 02 Dec. 2010
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 29552

Voorgaande reizen:

30 Januari 2018 - 02 Februari 2018

Kerela India

17 Januari 2013 - 21 Februari 2013

reis naar Bali

17 Januari 2013 - 21 Februari 2013

in de bergen van Bali

16 December 2010 - 06 Februari 2011

India herondekken

Landen bezocht: