Agra - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tom Wessels - WaarBenJij.nu Agra - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tom Wessels - WaarBenJij.nu

Agra

Door: tommywessels

Blijf op de hoogte en volg Tom

30 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal iedereen die dit leest een heel goed 2011 gewenst!

Ik ie dat mijn vorige uitgebreide verslag helemaal niet geplaatst is Dat schiet lekker op.
Weet niet goed wat ik geschreven heb, maar intussen zijn we gisteren van Jaipur met de bus van Djoser naar Agra gereden grotendeels via autobaan , maar we werden 2 maal de weg afgestuurd wegens sit-ins en stakingen dus lange tocht onderweg vogelpark bezocht met tientallen Ooievaars en ook een ijsvogel gezien . Vanmorgen om 7 uur zonsopgang naar Taj Mahal Was geroerd door zoveel schoonheid. wist niet dat ik zo onder de indruk zou kunnen zijn van een gebouw.

Jaipur vond ik een beetje tegenvallen nadat we zoveel moois gezien hadden in de andere steden van Rajastan Met de Kerst waren we in Pushkar in een paleisachtig hotel waar we bijna de enige gasten waren en we de hele dag met z'n 2en bij het grote zwembad hebben doorgebracht met obers in pyjama's en rode tulbanden om ons te bedienen

Het water was ijskoud maar we hebben toch een paar keer gezwommem Overdag is het dan wel 22 gr maar s'nachts koelt het enorm af naar zo'n 8 gr.

Nou tot de volgende ker maar weer hoop dat m'n verhaal nu wel wordt geplaatst groet Tom en Carla
nog even dit.

Morgen gaan we met trein en bus naar Kajurhao waar heel veel tempels met erotische afbeeldingen van zo'n 1000 jaar geleden te zien zijn.

De groep van Djoser waarbij we ons in Jaipur aangesloten hebben. hebben allemaal vreselijke problemen met hun visum gehad omdat het zo'n puinhoop is bij dat amb. visumserviceburo in Den Haag
Ze hebben heel veel last ondervonden van het weer in Europa vlogen via Londen konden daar niet opstijgen en in Delhi niet landen vanwege mist en via Hyderabad in Z.India 2 dagen te laat in Jaipur terecht gekomen
Wij hebben zoveel geluk gehad dat we 16 Dec. zijn vertokken net voor de ellende begon.

• 30 December 2010 - 13:35

Olaf:

hoi tommie-boy,

.....wat een heerlijke en intense avonturen,..... ik heb meteen zin om naar India te komen.......vooral die obers in pyama's met tulbanden zie ik zo voor me, krijg trek in een cocktail!......wat bijzonder die taj mahal ervaring......en wat een geluk dat jullie niet al die problemen hoefden mee te maken wat de rest van de djoser groep heeft ervaren, hoeraaaa.........over 2 dagen vertrek ik naar thailand en vlieg dus over jou heen.......ben benieuwd of je dat voelt...veel plezier en geniet ze.....adios zegt Olaf

• 30 December 2010 - 23:06

Carola:

He die Tom,

Fijn eindelijk van je te horen. Heb inmiddels Theo gesproken en gehoord dat alles oke met je is. Zo te lezen is het een prachtige en avontuurlijke reis. Het is hier nog steeds winters, hoewel het minder wordt. Je bent op tijd "ontsnapt". Hoop dat je een fijne oudejaarsavond hebt en een spetterend begin van 2011. Liefs en kus.

• 01 Januari 2011 - 08:07

Peter:

leuk om je reisverslagen te lezen. Ik was ooit zelf in Agra en ook ik was onder de indruk van de Taj Mahal. Wij gingen daarheen met een Indier van DHL; hij kwam met ons mee vanuit Dehli. Na de Taj Mahal gingen we samen eten - Indiaas uiteraard. Wij Europeanen voelden niets terwijl die Indier de hele middag moest overgeven en ziek was.... raar, immers hij had hetzelfde gegeten als wij..... Nog veel plezier en blijf schrijven. Groetjes

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Varanasi 2

04 Januari 2011

Varanasi
Tom

op 17 Jan 2013 vlieg ik samen met Peter naar Bali met Korean air De 18e komen we laat aan en hebben we hotel geboekt in Kuta Het is de bedoeling dat we de 19e met mijn zus Tiny doorbrengen die in Jimbaran woont ten zuiden v.h. vliegveld. De dag daarop zorgt Irawan de zoon van Tiny ervoor dat We naar Lovina een plaats aan de Noordkust worden gebracht. Daar hebben we een app. gehuurd op de beg gr vaneen villa met 4 appartem. Daar gaan we dan een maand vakantie houden. snokelen langs de koralen en zwemmen met de dolfijnen. lijkt me héééérlijk.

Actief sinds 02 Dec. 2010