laatste dag in Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tom Wessels - WaarBenJij.nu laatste dag in Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Tom Wessels - WaarBenJij.nu

laatste dag in Lovina

Door: tommy wessels

Blijf op de hoogte en volg Tom

01 Maart 2016 | Indonesië, Lovina

Vandaag de laatste dag in Lovina beetje grijs weer maar wel droog en warm natuurlijk.
Gisteravond in het restaurant gigantische stortbuien en onweer, uiteindelijk toch maar op de scooter naar huis toen het wat minder werd.
's ochtends nog een mooie tocht gemaakt door de bergen in het achterland hier vlakbij. Daar vind je gelukkig nog authentiek Bali schitterende begroeiing.
en mooie huizen en overal schoon. Overal zijn mensen manden, dozen en schalen aan't vlechten van bamboe reepjes.

's Middags een 2e fotosessie bij Made omdat z'n dochter Zondag er niet bij was (zat op school) en de family dus niet compleet.
En plannen gemaakt om in zijn tuin een
kippen-ren+hok te bouwen voor 25 kippen en eenden. Het is de bedoeling dat zijn gehandicapte zoon van 18 die gaat verzorgen. geeft hem een bezigheid en een inkomen. Kippen worden hier niet alleen gegeten evenals de eieren, maar worden ook gekocht als offergaven bij de verschillende ceremonieën.

Morgen ochtend gaan we naar Seminyak en dan Do. naar Amsterdam.
waar we Vrijdag ochtend aankomen. Theo komt een lang weekend naar Amsterdam en kan ik lekker even relaxen en jetlacken in m'n eigen huis.

Het was heerlijk hier maar het ook weer heel fijn om naar huis te gaan. 6 weken is echt lang genoeg!

• 01 Maart 2016 - 11:00

Olaf:

GENIET NOG VAN DE LAATSTE DAGEN EN EEN GOEDE RELAXTE VLUCHT. Ik vertrek zo vanaf Fuerteventura naar Schiphol. Adios!

• 01 Maart 2016 - 15:56

Anny Hoogveldt:

Goede reis terug groetjes

Verslag uit: Indonesië, Lovina

in de bergen van Bali

ik probeer foto's toe te voegen

26 Februari 2018

Kerala Kovalam

23 Februari 2017

De laatste week in Bali
Tom

op 17 Jan 2013 vlieg ik samen met Peter naar Bali met Korean air De 18e komen we laat aan en hebben we hotel geboekt in Kuta Het is de bedoeling dat we de 19e met mijn zus Tiny doorbrengen die in Jimbaran woont ten zuiden v.h. vliegveld. De dag daarop zorgt Irawan de zoon van Tiny ervoor dat We naar Lovina een plaats aan de Noordkust worden gebracht. Daar hebben we een app. gehuurd op de beg gr vaneen villa met 4 appartem. Daar gaan we dan een maand vakantie houden. snokelen langs de koralen en zwemmen met de dolfijnen. lijkt me héééérlijk.

Actief sinds 02 Dec. 2010